søndag den 22. juli 2012

Tidlig morgentur til Flensborg......

Ja det er vist mildest talt..... Følgende billeder er fra Flensborg havn mellem 06.00 og 06.30 :O)






På de næste billeder er solen stået lidt mere op.




Grunden til dette meget tidlige besøg, var at yngste og en kammerat skulle med et meget tidligt morgentog fra Flensborg til Hamborg. Her skulle deres 10 dages interrail rejse til Hamborg, Prag, Bratislava, Budapest, Wien og tilbage til Hamborg igen starte. Turen startede hjemme fra fyn kl 03.15, gaaaab


Det bliver spændende for dem, men spørg lige hvordan en vaskeægte kyllinge/hønemor har det.......!!! Håber de får en kanon tur, men hvor jeg dog glæder mig til, at skulle hente dem samme sted på tirsdag om en uge.


God søndag aften.




3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på du er en stolt hønemor der henter søn + ven hjem om en uge. Det var tidlige morgenbilleder fra fjorden ,men flot det er der.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder far Flensborg...håber hønemo'ren fik sig en middagslur efter sådan et tidligt morgenraid...

    SvarSlet
  3. Kan godt forestille mig hvordan du har det - men sikke en på opleveren de får sig :)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)