søndag den 26. august 2012

Give away

Jeg har lavet en bitte smule om på bloggens baggrund. Nu har der været prikker i 100 år eller ihvertfald meget længe, så der skulle lidt fornyelse til.

I den anledning synes jeg, at det ville på sin plads med en lille give away. Også fordi det OGSÅ er LÆNGE siden, der har været sådan én her.



Alle er velkommen til at deltage. Om du er fast læser eller ej. Om du har en blog eller ikke.

Det der kan vindes er 3 ngl. bomuldsgarn + et mønster på hæklede grøntsager.

Reglerne er enkle:

1 lod for at skrive en kommentar
2 lodder for at skrive en kommentar + et link på din blog.(Du er velkommen til at låne mit billede)

Der er ikke et lod for at være elle blive ny læser, da jeg ikke vil tvinge nogen til at skulle følge min blog. Men du er meget velkommen til at blive fast læser, hvis du har lyst til det.

Jeg trækker lod den 8.september.

Håber at du har lyst til at deltage.

God søndag aften
         
             

             

83 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil jeg gerne være med, de grøntsager kunne jeg godt tænke mig at hækle :0)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Jeg er allerede fast læser af din skønne blog.

    SvarSlet
  3. jeg vil meget gerne deltage med 1 lod -
    og vil gerne være fast læser :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Uhh, sikke en skøn give away.. 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  6. Tomater og gulerødder af det lækre garn. Så kan det vist ikke blive bedre.
    Et lod til mig.

    SvarSlet
  7. Med mine nye maskemarører, er jeg da nød til at deltage.
    2 lodder til mig.
    Knus Jo

    SvarSlet
  8. Jeg vil rigtig gerne være med, med et lod

    SvarSlet
  9. fin fin præmie, den vil jeg gerne vinde 2 lodder til mig

    SvarSlet
  10. Springer straks ind og melder mig med 2 lodder :)

    SvarSlet
  11. Jeg nyder gerne lidt økologiske bomuldsgrønsager, så jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  12. så er der linket ...
    deltager gerne med 2 lodder ;0)

    SvarSlet
  13. vil gerne deltage med 1 lod Hilsen Mette

    SvarSlet
  14. Jamen jeg er da med. Syntes det er ret sjovt med de give away. Har selv lagt hovedet i blød til sådan en på min blog ....... Snart.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med på 1 lod. Følger i forvejen din flotte blog.

    SvarSlet
  16. Jeg er med på 2 lodder. Det er da de skønneste farver i bomuldsgarn:)

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med 1 lod og håber på at vinde de fine farver.
    cirgens@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager med glæde :)
    2 lodder til mig :)
    Knus og tillykke med det nye uden prikker

    SvarSlet
  19. glad deltager med 1 lod, har et 4 årigt barnebarn der ville blive vild med hæklede grønsager.
    venlig hilsen anne

    SvarSlet
  20. Jeg følger allerede din blog, er bare ikke så godt til at få kommenteret. Men jeg vil gerne deltage med 1 lo

    SvarSlet
  21. Sikke en god idé og fin præmie. :) Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod, da jeg ingen blog har. Jeg krydser alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  22. Jeg vil også gerne være med, 1 lod:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med på 2 lod;O)

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne være med på begge lodder :-)
    Jeg håber jeg er heldig, for vil da rigtig gerne lære at hækle grøntsager!

    Du kan se din give away her: http://frkhansendk.blogspot.dk/

    Hilsen Frk Hansen (der har 2 give aways igang på bloggen)

    SvarSlet
  25. Super giveaway, der kommer så belejligt, eftersom jeg lige har besluttet, at jeg skal igang med at hækle noget mere legemad til mindstebarnets køkken. Jeg vil gerne deltage med to lodder.
    vh Isabel

    SvarSlet
  26. Hej Randi.
    Fint med ny baggrund.
    Jeg er da helt klart med så smider 2 lodder i puljen og krydser fingre for at jeg er den heldige, så jeg kan hækle lidt til det kommende barnebarn der ventes lige i de dage omkring d. 8 sep.
    Knus Lene

    SvarSlet
  27. Deltager med et lod. Mvh Maibritt liindved@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 1 lod i din give away :)

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, jeg er fast læser,
    det er lige noger for min lille datter.

    SvarSlet
  30. jeg deltager med 1 stk :)
    Fin blog du har.

    SvarSlet
  31. Hejsa
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod;-) Rigtig god blog du har

    SvarSlet
  32. Hejsa jeg vil gerne deltage med 1 lod ;-) men det er en super god blog du har, jeg kigger jo ind om ind imellem.

    SvarSlet
  33. Jeg er helt klart med på to lodder Dejligt med garn i giveaway

    SvarSlet
  34. Jeg er helt med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  35. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    2 lodder

    SvarSlet
  36. Jeg prøver gjerne lykken med 1 lodd ;o)

    SvarSlet
  37. 2 lodder til mig, tak!
    Det kunne da være herligt, hvis man var den heldige som snart kan hækle en masse sundt :o)

    SvarSlet
  38. Rigtig hjertelig tillykke med den fine gevinst.
    Du skal nok få noget flot ud af det.

    SvarSlet
  39. Jeg vil SÅ gerne lære at hækle, så mon ikke det her sæt kunne få mig igang :)

    SvarSlet
  40. Jeg snupper et enkelt lod. :-)

    SvarSlet
  41. fantastisk fin give away, jeg snupper 2 lodder og håber på lidt hækleri i den kolde tid der kommer :)

    SvarSlet
  42. Jef vil gerne deltage med 2 lodder.
    :o) Karina

    SvarSlet
  43. Jeg kan godt lide grønsager ... så et lod til mig :-)

    SvarSlet
  44. Jeg har desværre ingen blog, men deltager med et lod :)
    /Laura G, lauragraens(at)gmail.com

    SvarSlet
  45. Jo tak vil meget gerne vinde din fine give away.
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  46. Hej , jeg vil også gerne være med , 1 lod tak.

    SvarSlet
  47. Jo tak lige noget for mig, skønne farver. 1 lod tak

    SvarSlet
  48. 1lod til mig
    Læser jævnligt sogn blog har desværre ikke en selv
    Knus christina
    Cskaalum@gmail.com

    SvarSlet
  49. jeg hapser 2 lodder!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  50. Jeg vil meget gerne deltage i din skønne give away(:
    Jeg deltager med 2 lodder(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  51. Dejligt, vil også gerne deltage, snupper 1 lod og håber det er nok.

    SvarSlet
  52. Jeg har hørt at man helst skal have 6 om dagen, så jeg snupper 2 lodder tak ;-)

    SvarSlet
  53. Hejsa, 2 lodder til mig, man skal jo leve sundt ;o) God weekend

    SvarSlet
  54. Jeg vil da rigtig gerne deltage, hvis du ikke sladrer til min husbond såfremt jeg skulle være hældig ;)

    SvarSlet
  55. Det vil jeg super gerne vinde, med 1 lod

    SvarSlet
  56. Er lige faldet over din dejlige blog og har meldt mig som fast læser. Og vil da vildt gerne vinde disse skønne sager, så er med på 1 lod :)
    Kh Eva

    SvarSlet
  57. Fin give away! :) Et enkelt lod til mig, tak :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  58. Grønt skulle være så godt :-) så deltager gerne :-)

    SvarSlet
  59. Fin ide som give away. De vil passe perfekt i min nieces legekøkken, så nu er jeg vist nødt til at hækle grøntsager uanset om jeg vinder eller ej :-)

    SvarSlet
  60. 1 lod
    Jeg kender et par stykker som ville være glade for nogle grøntsager, som de ikke er nødt til at spise.
    Vh Sissel@sfw.dk

    SvarSlet
  61. Jeg prøver også med et enkelt lod!
    vh Elsebeth

    SvarSlet
  62. 2 lodder til mig!
    Vil også gerne følge din blog :o)

    SvarSlet
  63. 2 lodder herfra.... garn kan man aldrig få nok af
    knus lis
    http://1ret2vrang.blogspot.it/

    SvarSlet
  64. Hej. Er ny i denne her "verden". Tror jeg skal finde en der er "gammel" i gårde, som kan hjælpe mig lidt. Er nu fast læser. Super fine ting du laver. 1 lod

    SvarSlet
  65. Fint garn, som vidst lige er til opskriften ;) takker for 1 lod

    SvarSlet
  66. skøn give away... jeg vil gerne deltage med 2 lodder... :o)

    solskinshilsner fra

    Liselotte
    www.familiengelefffonnesbech.dk

    SvarSlet
  67. Jeg deltager gerne med et lod :)

    SvarSlet
  68. jeg vil rigtig gerne være med med to lodder, men hjælp en nybegynder, hvordan laver man de søde små kasser på ens egen blog, med andres give away og andre ting, synes det ser meget bedre ud end når det ligger som et indlæg, for så forsvinder det jo fra forsiden efterhånden som jeg skriver flere indlæg.
    Hilsen Louise http://holmehandmade.blogspot.dk/

    SvarSlet
  69. Å vilka fina färger på garnet : )
    Jag tar chansen o är med i utlottningen med 1 lott.
    Jag håller tummarna.

    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  70. Wow, det er da farver man bliver "glad i låget" af :)

    Gitte
    tarco1964@gmail.com

    SvarSlet
  71. Jeg deltager meget gerne med 1 lod - så kunne jeg måske endelig få lært at hækle.. :)
    Elsebeth
    e.noer@city.dk

    SvarSlet
  72. Hej!
    Fina färger på garnet! Jag är gärna med, 1 lott tack :)

    Trevlig höst!

    SvarSlet
  73. sikke skønne grøntsager jeg vil gerne deltage, deltager med 1 lod da jeg ikke har min egen blog endnu :-)

    SvarSlet
  74. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  75. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)