lørdag den 22. januar 2011

Det er bare for stressende.........!


Midt i al den award-ræs har jeg tænkt og tænkt. Hvad vil jeg med de awards? Hvad kan jeg bruge dem til? osv.
Jeg ønsker, som alle andre, anderkendelse for det man laver, og den man er. Men disse award stresser mig også. Jeg har det dårligt med at skulle vælge blandt alle de skønne blogs, jeg læser. Det er så svært, for alle burde have "prisen". Når jeg tænker efter, er en award et øjebliks anerkendelse, men måske har jeg mere brug for den anerkendelse, jeg får hver dag i form af jeres kommentarer.
Efter at jeg har læst et indlæg hos Septemberliv, som gik rent ind hos mig, har jeg valgt, at min blog i fremtiden skal være awardfri. Misforstå mig ikke. De awards jeg har modtaget, er jeg ovenud glad for, men den krudt jeg har brugt på det, ville jeg måske hellere bruge på noget kreativt, da det er det, jeg brænder for. Med hovedet på blokken tror jeg også, det er mere inspirerende med et kreativt indlæg frem for alle de awarder blogland til tider flyder over med.
Nu vil jeg gå hen og være lidt kreativ.
Rigtig god lørdag.

15 kommentarer:

  1. Hej Randi,

    Jeg er vild med når modige kvinder kommer mig i forkøbet og får sat ord på mine tanker før jeg selv gør det! Og så var det mig en stor hjælp at det kom fra lige netop dig - der jo gav mig min første award. Så håber jeg nemlig du forstår at jeg er SUPER glad for anderkendelsen.
    Da jeg begyndte at blogge valgte jeg facebook fra - og egentlig synes jeg der er lidt facebookstil over disse awards. På meget kort tid har vi dem alle sammen... Jeg tænker om vi ikke sammen kunne kreere et kreativt "billede" til at sidde på bloggen, der på en pæn måde markerer at vi ikke er til awards, men elsker en kommentar? Hvad siger du, var det en ide? noget i stil med at ha en Nej TAk til reklamer postkassen.... Lad mig høre hvad du synes

    SvarSlet
  2. Åh åh - fik ikke set mig for - du har jo allerede været der - så vil jeg bare følge trop og takke igen for tanken

    SvarSlet
  3. hej Randi

    Lige præcis de ord jeg ikke har fået skrevet...
    kommer i dette indlæg...
    Stressende.... brugte fra jeg fik den første..
    resten af dagen + natten med + i går... ville egentligt ikke ha lavet den før i dag eller morgen men tænkte at jeg ikke ville miste endnu en natte søvn på at spekulere.... dette er ikke negativt ment... men når man ikkke psykisk er helt ovenpå... bruges energien bare forkert .... måske jeg skulle få skrevet et indlæg a la dit .... nappe en morfar og så være kreativ ...
    kh♥

    SvarSlet
  4. Hej Randi,
    Jeg er glad for at mit indlæg er blevet taget godt imod. Var lidt spændt på om jeg ville blive sablet ned. Min tekst kunne jo godt lyde som et surt opstød, fordi jeg ikke fik "Anerkendelse" dengang.
    Dejlig weekend og knus!

    SvarSlet
  5. så er jeg liige tilbage for en kort bemærkning.... læste lige dit svar ang. Helle :) jeg kender hende ikke ... men min søster havde nævnt at Ditte's(datteren ) dagplejer solgte garn :) så verden er lille :)
    kh♥

    SvarSlet
  6. Hej Randi.
    Jeg er lettet. Jeg er jo rimelig ny her i blogland, så jeg har venligst svaret på de awards, jeg har fået. Og er glad for den anerkendelse, jeg fik med dem.
    Men da jeg så, hvor hurtigt de spredte sig i blogland, valgte jeg ikke at videresende, den jeg sidst har modtaget. Jeg har været noget spændt på, hvordan dette ville blive modtaget.
    Tina:-)

    SvarSlet
  7. Det ser ud til vi er mange som tænker det samme, jeg har lavet en lille tekst i sidemenuen med overskriften awardfri blog, efter inspiration fra Madame.
    Vi skal jo ikke blive stressede over en anerkendelse.

    SvarSlet
  8. Hvis du ser i min blogg - så har jeg skrevet noen ord på høyre side om Award-fri blogg:)

    SvarSlet
  9. Lige mine ord - har også erklæret min blog for awardfri zone og har sat en lille tekst i højre side af min blog. Du er velkommen til at kopiere.

    Har stoppet awarden hos mig og henvist til min blogliste, som indeholder links til alle de dejlige blogge, som jeg følger.

    SvarSlet
  10. Undskyld, så ikke lige, at du allerede selv havde lavet en fin tekst i siden på din blog :-)

    SvarSlet
  11. Hej Randi ;-)
    Hvor er det bare en dejlig blog du her har dig.
    Og hvor bliver man da bare glad for at "hoppe" rundt på dine sider.
    Håber at jeg snart kan komme forbi butikken så vi kan ses :-)
    Knus fra
    Sønderjyden ( Kan du gætte hvem det er :-)

    SvarSlet
  12. Hej Randi,
    hel tilfældigt har jeg fundet din blog, man har da lov til at være heldig ;o)
    Jeg synes at dit indlæg omkring dette tema er meget interessant og jeg tager gerne imod dit tilbud om at tage billedet med over i min blog.
    det er det flotteste no award billede jeg har set til dato.
    Fra nu af er jeg medlem her ☺
    hilsen
    Bente
    I like to QuiltBlog, vær velkommen!
    Jeg skriver godt nok mest på tysk, men får jeg mere dansk respons vil jeg gerne skrive mine postings på dansk også.

    SvarSlet
  13. site here Dolabuy Loewe investigate this site replica dolabuy this contact form YSL Dolabuy

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)