fredag den 21. januar 2011

Endnu en award


Jeg har fået denne fine award af Miv. Tusind tusind tak for den. Tænk 2 dage med awarder. Hold da op. Jeg er selvfølgelig meget glad for, at der er nogen der synes, at min blog er en award værd.
.
Med awarden skal jeg fortælle 8 ting om mig selv.
Sende den videre til 8 andre bloggere osv.
.
Jeg fortæller gerne 8 ting om mig selv, men jeg synes, at awarderne har været næsten alle steder i blogland. Så jeg lader den stoppe her. Håber ikke at det vil blive taget ilde op :o)
  1. Jeg har temperament
  2. Jeg er kun 160 cm
  3. Jeg er stor dyreelsker. Min hund Tilde er mit 3. barn, og bliver behandlet som sådan.
  4. Jeg roder meget, når jeg har gang i noget kreativt.
  5. Jeg er ved at lære mig selv at mediterer. Hverdagen er mange gange totalt stressende, så det at gå ind i sig selv, vil jeg helt vildt gerne kunne.
  6. Jeg glemmer det meste, når jeg er ude og handle, hvis jeg ikke har huskeseddel med.
  7. Jeg hader bagte rosiner
  8. Jeg er tit lidt af en sprog-spasser. Tænker hurtigere end ordene kommer ud.
Endnu engang mange tak Miv
God aften.

2 kommentarer:

  1. Hej Randi- sjove beskrivelser af dig:-) Genkender flere.... Går selv til yoga hvor der også lægges meget vægt på at få ro i kroppen, mærke sig selv, vejrtrækning; alle gode teknikker til at finde ro i en stresset hverdag! Og så bliver man en smule mere smidig og får styrket muskler! Rigtig gode ting!
    Tak for linket til din bolero! Det var sødt af dig at lede efter den, og flot de lægger deres opskrifter ud på nettet!
    Den skal snart afprøves.
    Kh og dejlig afstressende og dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. NØDRÅB...

    Hej Randi..Er ved at blive skør.Håber du kan hjælpe mig. Jeg er jo ikke så ferm til at hækle og vil nu så gerne hækle en rund pude til datteren men hurtig kommer den til at ligen lidt af en sommerhat tager sikkert ikke nok ud har nu prøvet til nogen gange og når 7 omgang så syndes jeg det går galt her begynder den at folde sig op af.har du et godt mønster også til en ny begynder som jeg monteringspuden er den fra stof og stil.Kram Else
    P.s bruger bomuldsgarn dem jeg har afprøvet er 4 luft masker samles til en ring derefte 12 stangmasker i ringen også næste omgang 1 satangmaske 2 stangmasker i næste hele vejen rundt
    2 stangmasker og 2 i 3 stangmaske osv.
    3 tsangmasker og 2 i 4 maske osv

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)