søndag den 29. august 2010

Mere syning og nye sko

Endnu en gang har jeg brugt lidt tid bag ved symaskinen. Det blev til en tunika mere til samlingen.
Toppen inden under er fra et tidligere indlæg.

I går købte jeg nye sko. Hvor heldigt!!!!!!!!! De passer bare lige til :o)
Skoene er mit farvorit mærke Vagabond og den samme model som de 3 andre par jeg har :o). Det ene par, siger min datter, er på vej i skraldespanden. Ja hun ved meget, bare fordi hun arbejder i en skoforretning. He he.



I halskanten og i ærmekanterne er der skråbånd, som jeg selv har lavet .
Her er et link til hvordan du gør :o) Det er fra you tube.
Det er både sjovt og billigt at lave skråbåndene selv.
Skråbåndsfolderen kan købes HER.
For længe siden vandt jeg denne fine nålepude i Smilehull's give away
Tusind tak. Den er allerede kommet i brug.

1 kommentar:

  1. Den tunikaen er helt unik og så pen. Likte den veldig godt, både mønster, farger og fasong. Flink du er med symaskin :-)

    Ønsker deg en riktig god uke. Klem.

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)