tirsdag den 31. august 2010

Hvor heldig kan man være......?

Da jeg kom hjem fra arbejde i dag, lå der en fin pakke og ventede på mig.
Jeg har deltaget i Norr om Köpenhamn 's give away. Her vandt jeg en trøstepræmie.
Hendes blog er et besøg værd. Hvis du ikke har været inde og kigge, så slå et smut forbi.
I pakken lå det fineste kors. Tusind tak, søde U..... Hvor er det bare fint. Det er allerede kommet op og hænge:o). Jeg synes, at jeg kan kende roserne. De er vel ikke derfra, hvor vi var kollegaer.....? :O)

1 kommentar:

  1. Hvor er du bare söd Randi. Meget fine foton ;o)
    Jeg er glad for at du kunde lide min gave og ja, roserne er fra vores forettning :o) Hvor har du bare syet en masse fine ting den sidste styk tid. Jeg glaeder mig til at spendere lidt mer tid foran symaskinen når vejret tilader. Det blir også en tur til Malmö og S i sluttningen av ugen. Iiiiiii...det blir dyrt!! Jeg har jo allerede kigget i den nye katalogen.

    Ha en rigtigt god aften!
    Knus
    Ulrika

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)