fredag den 27. august 2010

Super koncert...!

Så er jeg hjemme igen efter en super god koncert med Lars Lilholt band i den fynske landsby.
Træt og meget hæs efter al den skrålen. (Godt musikken er så høj, så dem ved siden af ikke kan hører ens skrålen :o)). Det kan klart anbefales. Man bliver dejlig glad i låget.



Billedekvaliteten er noget i bund. Jeg havde glemt at tage digitalkameraet med, så stemningsbillederne blev taget med mobilen. Men heller lidt billeder end slet ingen :o).

God weekend.

5 kommentarer:

  1. åhhhheee Randi

    Minderne vælder frem..
    Den første koncert min mand og jeg var til, var lige med Lars him self... Han er jo skøn.. Vi så mest hinanden, men hørte musikken...

    Sikke tider..

    Lone

    SvarSlet
  2. Ja ikke, Lone. Han er bare god. Vi har været til flere koncerter med ham. Jeg elsker alle de små kommentarer han kommer med ind imellem sangene.

    SvarSlet
  3. hvor skønt, bare det var mig...
    tror faktisk min mor var derovre i går også, lidt sjovt :) Men der er jo mange til sådan en koncert :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Lars Lilholt er fantastisk, jeg gider ikke høre ham på cd, men koncerterne ... pyha de er total gode, netop fordi han har en sjov måde at fortælle på mellem sangene. Deres sceneshow er fantastisk, så jeg kan godt forstå dig ;o)

    SvarSlet
  5. Ja Randi det var en super koncert, skal se om de billeder jeg har fået taget er bedre og så må du jo evt. have et par en dag.
    Må sige at min datter havde helt ret i at jeg var der, og ville også gerne have haft hende med, da hun og hendes søster var mindre var det altid fast at de var med, men kan jo håbe på at det kan lade sig gøre til næste år :-)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)