lørdag den 28. februar 2015

Kender I det....?

tiden flyver afsted. Det er allerede mere end en måned, der sidst er blevet skrevet noget her.

Der har ikke været tid, lyst eller overskud til en masse kreative opgaver.
Livets rutschebane går jo både op og ned. Vi har været på turen lidt ned ad. Ting kommer jo sjældent alene, så vi har og har haft en del udfordringer... Ikke at der er nogen grund til at gå i detaljer med det. Men det har været mange udfordringer med vovsen min, min gamle mor, der måske er ved at blive dement, manden der er gået fra gammel medicin til noget nyt, hvilket også har haft en del udfordringer osv..... Men jeg tror bestemt, at der lys forenden af tunnelen :O)

Min vinterferie er også ved at lakke mod enden :O( men hvor har det været dejligt. Der har været tid til ingenting, men der har været lidt gang i symaskinen.




Der er kommet en cardigan og en bluse ud til mig selv.


 5 par natbukser syet af lutter rester til lillepigen.


Og til sidst 3 rør-tørklæder også af rester. Så lidt kreativt er der blevet lavet. Hvis jeg er heldig, tror jeg også, at jeg når et par bukser og bluse til mig selv,(sagde den hunden) i morgen :O) Men nu får vi at se...

God lørdag aften.
    

6 kommentarer:

  1. Nøj, hvor har du da nået meget. Det er lækre sager, du har syet.

    Det er hårdt, når rutschebanen kører for meget ned ad, men dejligt, at I igen er på vej op ad bakken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva. Det er ihvertfald bedre end ingenting :0)
      Ja det er rart, når det begynder at gå den anden vej.

      Slet
  2. Sikke fine ting du har lavet som altid. Håber at livet snart vender for jer, og at solen igen skinner på dig og dine. Tusind tak for de fine markører, de er taget i brug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak Marianne :0) Det bliver dejligt, når solen skinner rigtigt på vores vej igen. Dejligt at du kunne brugemaskemarkørene, og at de allerede er i brug :0)

      Slet
  3. Amazing job you have done.I like it.

    Zyban Online

    SvarSlet
  4. Hej Randi.
    Ville lige fortælle dig at jeg er i gang med dine skønne hæklede blomster, som jeg fandt på din blog. Tak for opskrift <3.
    Du kan se mit projekt på Bruunsbolig. blogspot.com
    God påske <3.

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)