torsdag den 31. oktober 2013

Oprydning på bogreolen :O)

Jeg har et eller andet med bøger, men nu er der blevet ryddet op og sorteret  i dem. Dem jeg ikke længere selv kigger i, sælger jeg til en billig penge. 

Hvis der er nogen du er interesseret i, skriver enten en kommentar eller på min mail: mit-pusterum@live.dk

Køber betaler prisen der står under billederne + portoen. 


Helt ny bog - aldrig brugt kr. 100,-

Næsten som ny - kr. 50,-

Gammel sjov bog - kr. 25,-

Gammel sjov bog - kr. 25,-

Aldrig brugt som ny - kr. 50,-

Sjov bog med naturmaterialer - kr. 25,-

Pæn men brugt - kr. 25,-

Næsten ikke brugt - kr. 25,-

Aldrig brugt - kr. 40,-

Gammel fin bog - kr. 25,-

næsten som ny - 30,-

Næsten som ny - 30,-

næsten som ny - 40,-


God torsdag aften.



4 kommentarer:

  1. Vil rigtig gerne købe buksedesign og nederdeldesign :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  2. Hej Randi, vil da gerne købe strik legetøj, kan vi lige aftale nærmere for så henter jeg den en dag du er på jog og jeg skal ind og handle. Knus Lene
    Send mig evt. en mail på lim1964@hotmail.com

    SvarSlet
  3. En rigtig god ide at lade bøgerne fortsætte i blogland :)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)