søndag den 6. maj 2012

Flytte, flytte og atter flytte......

Hold da op. Der er snart gået hele 3 uger siden sidste indlæg. Jeg har heller ikke haft tid til at kigge i ret mange andre blogge. Meget af vores tid er gået med at få ældste pakket i kasser og fået hende pakket ud igen i hendes nye fine og hyggelige lejlighed.

De sidste par dage er så gået med at flytte vores egne ting rundt i huset. Ældstes værelse er blevet lavet til mit sy-værelse og gæsteværelse (der skulle jo gerne være en seng til hende, når hun sikkert af og til dukker op her på matriklen)

Endtil nu har mine ting været i vores soveværelse, så nu hvor alt mit hapenkut er ude, ligner det mere et soveværelse.




Sådan ser mit nye syværelse ud.. Så nu er der ingen undskyldning for ikke at gå igang :O) Jeg må indrømme, at jeg glæder mig til at indvige det.


I den anden side af værelset, har vi sat en seng op. Mest til når ældste kommer forbi :O)
Nu tror jeg indlægget her må slutte. Jeg kan hører, at min seng kalder på mig.



14 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud dit nye værelse, tillykke med det.
    Knus jo

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare godt ud.
    Knus

    SvarSlet
  3. Lækkert ... Så er det jo bare om at komme i gag ;0)

    SvarSlet
  4. Sikke da fint, der er blevet. Mon ikke hun lige kommer forbi en gang imellem og overnatter i den hyggelige seng:)

    SvarSlet
  5. ikke dårligt..

    det er altid dejligt når det er overstået. Du har nu fået dig en skøn arbejdsplads.. eller skulle jeg kalde dem en legeplads..
    Lone

    SvarSlet
  6. Tillykke med dit fine krea/gæsteværelse. Du har været mere effektiv end jeg. For vores værelse som blev tomt da mellemste flyttede, står bare som gæsteværelse. Mit rodeværelse, roder stadig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Det ser så hyggeligt ud på dit nye værelse ,)
    Det er skønt at have et sted man kan pusle med sin hobby,
    spændt på hvad de skal igang med.

    Yt

    SvarSlet
  8. Det er da et lækkert og hyggeligt sy værelse du har fået indrettet der, må det give dig nogle dejlige stunder. ♥♥♥

    SvarSlet
  9. hvor ser det dejligt ud med dit krea-værelse. Tillykke med det og jeg glæder mig til at se hvad du frembringer derfra

    SvarSlet
  10. Hej Randi
    Dejligt med nyt fra dig :0)
    Stort tillykke end dit nye værelse ... Det ser s.. godt ud
    Knus

    SvarSlet
  11. Flytteriet har da givet et dejligt resultat kan jeg se...det ser rigtig t hyggeligt ud...Sådan er det ind i mellem så får man ike gjort så meget ved bloggeriet, men så får man jo gjort andre ting...og det skal jo ikke blive et stresset projekt...så er det jo ikke dit pusterum mere, vel?

    SvarSlet
  12. Hej Randi
    Sikke en fin blog, der er mange fine detaljer som jeg synes gør den unik. Nu er jeg ikke den store blog-følger. Men der er da et par stykker, jeg efterhånden følger og nu er din altså én af dem :D Glæder mig til at blive inspireret.

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare blevet rigtig fint Randi. Lige et krearum man har lyst til at fordybe sig i.

    Knus Marlene

    SvarSlet
  14. Ved du hvad? Du har lige inspireret mig helt vildt!
    Min datter flyttede hjemmefra for snart 2 år siden og hendes værelse bliver ikke brugt. Det står bare som da hun boede der, minus de ting, hun tog med.
    Mine syting fylder bare spisebordet i stuen...
    Jeg tror det er på tide at jeg indtager det værelse og fylder det med nye minder og liv - MIT SY VÆRELSE :)

    TAK ;O)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)