søndag den 31. oktober 2010

Endnu en krea-dag

Så er endnu en dag gået med krea inspiration på kreative dage - messen. Hyggeligt og inspirende at se messen med egne "briller".

Selv om der ikke var nogen, der havde opfundet den dybe tallerken, var der alligevel meget at hente. En masse små tips og tricks. Super.




Selvfølgelig kom jeg heller ikke tomhændet hjem i dag.
Jeg skulle have båndet der passede til papiret fra i fredags, hvilket jeg også fik. Der udover fandt jeg også garn til nogle nye sutsko (De gamle har kun få tråde tilbage i bunden) og en pakke papir til julepynt. Den tid nærmer sig jo hastigt :o)

God søndag.

3 kommentarer:

  1. Hej igen.
    Hyggeligt lige at løbe ind i jer.
    Jeg ville egentlig også have haft mønstret, men de var tilsyneladende udsolgt.
    Jeg kigger ind en af dagene (jeg skal afsted efter fødselsdagsgaver til Morten), og prøver at huske valmuefrøene. Var du interesseret i hindbærplanter?

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten!

    Ja det var hyggeligt. Dejligt med frøene. Hvis du har nogen hindbærplanter til overs, er jeg meget interesseret :o)

    Knus Randi

    SvarSlet
  3. Hej Randi.

    Skønt at blive inspireret og få lidt godterier med hjem :o) God fornøjelse med det sagerne.

    Kh Anette

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)