søndag den 14. februar 2010

Så er vinderne fundet

Først vil jeg sige tusind tak alle jer, der har ville lege med.
Velkommen til alle nye læsere. Der er kommet mange flere til end jeg havde regnet med. Men det er da dejligt og i skal alle være meget velkomne.

Nå nu til den store trommehvirvel trom tromme lum...........


Den orange ugle blev vundet af: Lone

Den koralfarvede blev vundet af : Lou
Jeg har lavet en trøstepræmie, da I har været så mange. Det er blomster, som dem jeg tidligere har vist her på min blog.

Vinderen af blomsterne er: Britta
Jeg vil straks sende tingene til jer, så snart I har mailet (haracaje@gmail.com) mig jeres adresser m.m.
Rigtig god søndag til jer alle.

8 kommentarer:

  1. tillykke til de heldige, og tak for en fin give away :)

    ha en skøn søndag.

    Sara

    SvarSlet
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne! Hærlige premier.
    Siri

    SvarSlet
  3. Jubiiiiii!!!! :-D Jeg er en af de heldige!!! Ih, hvor jeg glæder mig, til uglen flytter ind - jeg lover, at passe godt på den! :-D Sender dig fluks en mail! Jubiiii! :-D

    SvarSlet
  4. Jamen Randi..

    jeg kan ikke sende dig en mail, gennem det smarte system du har der... æv har du en anden løsning?

    så får du nemlig fluks min add..

    Lone

    SvarSlet
  5. Hej Lone!
    Hvis du går ind i min profil. Under KONTAKT står der email. Den trykker du bare på. Så burde der komme en email (eller hvad det hedder), du kanskrive til mig på.
    Ellers skal du bare sige til igen.
    Håber, at det virker.

    Randi

    SvarSlet
  6. Hej igen Lone!

    Jeg kom i tanke om, at mit system burde virke for jeg har fået en mail af Lou.

    SvarSlet
  7. Jubii jeg har fået en blomst :-) Og jeg tænkte lige så sent som i eftermiddags på at jeg mangler noget at stille mit krus på!

    Men jeg kan altså ikke få fat i din mailadresse uden at installere outlook og det gider jeg ikke, så du får lige min frk.storm@gmail.com

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)