tirsdag den 20. december 2016

Julesyslerier

Hold nu op, hvor er min blog blevet forsømt. Håber der bare er nogle få tilbage her :0)
Jeg har været lidt kreativ siden, jeg sidst var her. Det skal der nok komme lidt indlæg om senere. 

Nu er der blevet julet lidt. Uden for min dør har jeg hængt røde uldfilthjerter op.
De er fine, som de er, men jeg tænkte, at de skulle peppes lidt op med lidt fine simili sten. Stenene har hotfix bag på, så med den lille fine varme "pind" bliver de sat fast. Så let :0)




Rigtig god aften.


5 kommentarer:

  1. Vi er vist ikke de eneste, der har forsømt vores blogs i år ;-) Jeg er vild med Instagram fordi det er hurtigt og enkelt at poste billeder og tekst der og nogle gange er tiden og overskuddet kun til det hurtige og enkle. Har alligevel savnet at blogge fordi der også ligger en del kvalitet i det med at give sig tid - ikke alt behøver være hurtigt og enkelt. Ja, så håber jeg bare, at jeg kan finde ud af at give mig selv tid og ro til blogindlæg igen!

    Fine, fine hjerter ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige mine ord, Lea. Verden kan hurtig blive et uhyggeligt fortravlet sted, hvis man ikke giver sig selv et pusterum en gang imellem.
      Tak for ros ❤️

      Slet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)