onsdag den 6. marts 2013

Der kommer da lidt fra hånden..... :O)

Allerførst vil jeg sige tusind tak for alle de søde kommentarer i min sidste indlæg. Ponchoen er blevet afprøvet i mandags, hvor vi tog et smut ned over grænsen. Der var den bare, det helt perfekte overtøj.

Jeg har fået syet en ammepude til ældste i dag.
Der er et godt stykke tid til, at hun skal bruge den til amning, men hun vil prøve at sove med den. Den kan sikkert også støtte hendes mave godt, når hun sover. Det er da ihvertfald forsøget værd :O)



Når nu jeg var igang, kunne jeg lige så godt sy et betræk mere. Så er der lidt at skifte med, når det ene skal vaskes:O)


Her ses lukningerne bag på betrækkene.
Vi er ved at overveje et nyt mærke, specielt til spiloppen, men indtil det ser dagens lys, må de gamle mærker syes på.



Mandag blev jeg færdig med én til lille hue. Den er magen til denne HER, men selvfølgelig i en anden farve.




Nu tror jeg køkkenet kalder. Vi skal jo også have lidt mad i vores maver :O)

God onsdag aften. 



1 kommentar:

  1. Lækkert betræk, jeg er vild med mønstret og ja, betræk skal der til, de skal nemlig tit vaskes ;)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)