søndag den 21. oktober 2012

Nyt på pindene......

Jeg mangler varme strømper til kolde dage i mine korte støvler. Så jeg har været forbi vores lokale garnpuscher :O)

Hun havde det fineste strømpegarn. Regia tweed i en mørk grå farve med de fineste små farvenister.



Så nu er der nye strømper på vej til fruen i huset. Jeg synes, at der skulle en lille snoning på den ydersiderne af skafterne. Uhh jeg glæder mig til at de bliver færdige. 

Jeg kom også lige til at købe et helt sæt strømpepinde fra Knit pro. Mine gamle pinde er snart så slidte, bøjede og lettere flossede, så jeg måtte eje det fine sæt :O)

God aften.


4 kommentarer:

  1. De bliver da fine. Smuk detalje i garnet og Regia er noget luksus garn (hvis det er prisen som bestemmer). Jeg er dog også glad for at strikke i det.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Smukt garn:) og smukke pinde!

    SvarSlet
  3. Man kan næsten høre dig sidde og nynne :)
    Lækre pinde og lækkert garn - i vores familie er det kun min mor der "har lov" at strikke sokker, derfor forelskede jeg mig i dine futter - det er der ikke patent på endnu :)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)