lørdag den 8. september 2012

...og vinderne er......

Tak for den store deltagelse og tusind tak for alle de søde og sjove kommentarer. 

Jeg vil også sige et stort og lig VELKOMMEN til de nye læsere, der er kommet til. Jeg håber, at I vil få lyst til at komme forbi af og til.

Der er også blevet besøgt mange nye spændende blogge :O)



Jeg har valgt at skrive alle lodderne op og så trække vinderne på random.org. Det blev til 80 deltagere og 110 lodder.



Vinderen af de 3 ngl. garn og en grønsagsopskrift blev:


Nr. 49 som er Berit som skrev: Hejsa
Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod;-) Rigtig god blog du har



Vinderen af abeopskriften og abehovederne blev:


Nr. 109 som er Elsebeth Noer som skrev: Jeg deltager meget gerne med 1 lod - så kunne jeg måske endelig få lært at hækle.. :)
Elsebeth


Tillykke til vinderne, som meget gerne må maile mig navn og adresse. Så vil jeg hurtigst muligt få sendt jeres gaver til jer :O)



God lørdag til jer alle.

7 kommentarer:

  1. Der var de to da heldige.
    God lørdag aften:)

    SvarSlet
  2. Yay, jeg vandt sørme abeopskriften - mange tak.!
    Så kan jeg måske endelig få lært at hækle andet end musetakker.!? ;-)

    SvarSlet
  3. Super stort tillykke til vinderne!

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)