torsdag den 27. september 2012

Bloggen har fødselsdag....

Jeg har lige opdaget, at den første meget spæde start skete for 3 år siden i dag :O)

Det er da utroligt, at det er så lang tid siden. Men tiden flyver jo i godt selskab ♥♥♥

Derfor synes jeg, at det skal fejres med en hurtig lille give away.



Præmien er 2 små basbuskaer. Om de skal bruges til nålepuder, stå til pynt eller....? Ja det bestemmer vinderen.

Reglerne er enkle:

Du skal skrive en kommentar og være fast læser. Der er kun 1 lod pr deltager.

Jeg trækker lod søndag d. 30.9

Denne gang bliver jeg nød til ikke tælle anonyme med. Det giver lidt for meget hovedbrud. 

Jeg har stadig ikke hørt fra den ene vinder fra min sidste give away, som jeg trak for 3 uger siden. 
Derfor har jeg bestemt mig for, at der trækkes en ny vinder bland jer andre der deltog.

Det blev:
Springer straks ind og melder mig med 2 lodder :)



Hvis du vil sende en mail til mig med navn og adresse, skal gaven snart være på vej :O)


God torsdag aften.



31 kommentarer:

  1. Wauw hvor er de babuskaer dog søde, - de skal være velkomne hos mig.

    SvarSlet
  2. hvor er de fine, næsten synd at stikke nåle i dem:)

    SvarSlet
  3. Næsten for fine som nålepuder, men de vil være velkomne alligevel.

    SvarSlet
  4. Vildt kære! Hvis jeg er så heldig at vinde, tror jeg, min datter og jeg kommer til at slås om dem!
    Vh Eva

    SvarSlet
  5. Jeg er helt sikkert med i din give away, du kan også deltage i min give away:-) hvis du har lyst

    SvarSlet
  6. Åh, jeg er så vil med Babushkaer. Disse to er fine i farverne. Jeg håber at vinde.

    Tillykke med bloggens fødselsdag.

    SvarSlet
  7. Hej Randi.

    Stort tillykke med de 3 år, skønne babuskaer, dem vil jeg da gerne haveen chance for at vinde, er sikker på at yngste skud på stammen vil synes de er herlige når hun bliver lidt størrere.

    Hilsen Lene

    SvarSlet
  8. Tillykke med bloggens fødselsdag.
    Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen;-)

    SvarSlet
  9. Trofast læser prøver lykken . . Tillykke med bloggen!

    SvarSlet
  10. Tillykke med bloggen:0)
    De to babuskaer er rigtig søde,håber jeg er heldig;0)
    vh.Laila

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen :) 3 år - ja så er vi lige gamle ;0))

    Jeg vil da rigtig gerne vinde og har jo været læser et stykke tid

    SvarSlet
  12. Tillykke med blog-fødselsdagen. Fine babuskaer :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  13. Hvor er de kære - dem ville jeg rigtig gerne ha stående :o)

    Og et stort tillykke med de 3 år.

    Kh Lise

    SvarSlet
  14. Tillykke med de 3 år. De skønne babushkaer er mere end velkomne her hos mig. :) tror ikke lige det bliver Woddy dukker. :)

    SvarSlet
  15. Til lykke med de 3 år Jeg vil rigtig gerne vinde de to damer de er da bare for søde. :)

    SvarSlet
  16. Tillykke med bloggen... vil da gerne vinde de små damer...

    SvarSlet
  17. Hvor er de søde, de vil passe godt her hos mig:)

    SvarSlet
  18. Fine basbuskaer de må gerne bo hos mig :o)

    SvarSlet
  19. Nøøøj hvor er de søde :)
    De kunne få et dejligt hjem hos mig. Har lige opdaget din blog - sikke mange lækre ting du kreerer ;)

    SvarSlet
  20. Sikke fine. Jeg vil da også gerne være med!
    Ps. der er også giveaway på min blog. Måske har du lyst til at kigge forbi : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med "fødselsdagen" Tiden går hurtigt selv her i blogland :) Jeg ved lige hvad formålet vil være med disse yndige damer såfremt de rammer min matrikel !!

    SvarSlet
  22. Jeg har en total skod dag i dag og vil lige hoppe rundt på "mine blogs".. og opdager at jeg har vundet din skønne Give Away.. haha.. du er dejlig - tak for det :O)

    Her deltager jeg selvfølgelig også - dem har du lavet smukt!

    - og tillykke med fødselsdag - glæder mig til det næste år!

    SvarSlet
  23. Hej Randi
    Jeg vil da gerne vinde de 2 fine dukker.
    Tillykke med de 3 år med bloggen.
    Hilsen herfra

    SvarSlet
  24. Ih, hvor er de fine.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Vil gerne deltage :-)

    JulieM93@hotmail.com

    JulieMahler

    SvarSlet
  26. De må gerne stå herhjemme og pynte på Lucca's værelse

    SvarSlet
  27. ÅHH hvor ville de være fine her hos mig og som nålepuder..:0)Deltager vild gerne..
    Stort tillykke med blog fødselsdagen..
    KH Iben

    SvarSlet
  28. Jamen hvor er de bare fine - jeg vil også vældig gerne deltage i din fødselsdags give-away:) Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Åhhh... kan jeg nå at deltage? De er jo totalt nuttede.

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)