torsdag den 4. august 2011

Turen gik til Egeskov.....

i går aftes. De har aftenåben nogle onsdage i juli og i august. Vejret i går var bare lige ideelt til det. Så vi tog de få km ned til Egeskov slot alle 4. Det er altid hyggeligt.

Når der er aftenåben, er der levede lys i hele parken. Det er bare det rene eventyr.



















Vi skulle selvfølgelig ind i den store labyrint. Selv om vi havde prøvet den før, farede vi da vild. Så er det man tænker: Hvad F..... skulle vi her? :o)

Yngste havde ikke fået nok af labyrinter, så han tog også turen rundt om Piet Heins solur.

Inde i et af museerne var der en lille fiks porche. Den lignede på en prik den fra "Baronessen på benzintanken". Da det er en af ældstes ynglings film, skulle hun lige foreviges ved siden af den :o)

Vi nåede ikke rundt i hele parken inden aftenen sluttede af med et stort fyrværkeri. Men vi kommer snart igen, for billetterne blev aktiveret til sæsonkort.

God torsdag aften.

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det smuk ud. På trods af, at vi også kun bor få km væk fra slottet, har vi endnu ikke været der om aftenen. Men det må vi bedst prøve, for smukt ser det ud:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt og ser smukt ud

    SvarSlet
  3. Åhhhh jeg er slet ikke misundelig ;-) ville gerne have nået derop en eller to onsdagsaftner, men det bliver ikke i år, da jeg jo allerede er smuttet på ferie.

    Men måske vi skulle gribe fat i Fru Melgaard og så lave en pigeudflugtstur derop til næste år.

    Der er så mange fine og spændende ting deroppe og jeg synes man finder en ny vinkel hver gang man er der.

    Knus fra Lene

    SvarSlet
  4. Kære Randi
    Egeskov holder... Vi har også sæsonkort dertil og hvis vejret er nogenlunden, besøger vi Stedet på lørdag og ser på Falck ting og sager..
    God Weekend / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Hvor ser det dejligt ud. Jeg har faktisk aldrig været på Egeskov. Jeg kan da se, at det er en fejl. Men jeg kommer nu ikke tit på de kanter.

    SvarSlet
  6. åh ja en tur på Egeskov.... har spurgt familien men de gi... ikke ....
    måske det skulle være en tøsetur næste år ...
    sååå smukke billeder
    kram♥

    SvarSlet
  7. Der er skønt på Egeskov ;)
    Vil gerne på n aften tur engang.

    Nu vil jeg endnu mere, tak for turen.

    Yt

    SvarSlet
  8. Sjovt....jeg var også derude i Onsdags ! Er helt med Falkeopvisningen, den stak af udover slotte efter nogle duer til at starte med. Smuk smuk fugl ! Har vi været ovre i "slap af haven" med hængekøjerne ??

    SvarSlet
  9. Kære Randi
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen- håber du får en dejlig dag
    KH Heidi

    SvarSlet
  10. Lydder som et dejligt sted at besöge. Håber du har haft en rigtigt skön sommer! Det har vi haft, men nu önsker jeg at skulle tilbage till S&S ;o)

    God aften vennen!
    Knus Ulrika

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)