torsdag den 9. juni 2011

Lidt af hvert...!

Allerførst vil jeg sige undskyld for mit fravær her på bloggen, men der er simpelthen næsten ikke nok tid i døgnet  i øjeblikket :o) . Jeg håber det snart bliver bedre, for jeg savner lidt at surfe rundt hos alle i andre og blive inspireret.

I dag har jeg haft en ferie fridag. Ældste skulle op og forsvarer hendes fagprøve opgave i Århus, så hele familien drog af sted. Selv om hun var hamrende nervøs, klarede hun det med glans. Hun fik sit 5. 10-tal. Spørg lige om det er en stolt mor..........! Det var så den svendeprøve, der kom i hus. Så mangler hun bare lige de sidste par måneder i bixen, inden hun kan sige, at hun er helt udlært.


Jeg har også haft lidt tid til at lave lidt flere maskemarkører med karabinhager, så der nu er lidt flere forskellige til salg, da vi kom hjem. 

 
Klik på billedet og se dem i blog bixen,
hvis du skulle være interesseret




 Jeg har laver stadigvæk også de gamle maskemarkører :o)

 
Jeg har også været med i en pakkeleg hos Chhans's tegneblog. I går fik jeg min pakke med posten. Det var så fine ting. Tusind tak for dem, Chhan. 
Hvis det er svært at se på billederne,vil jeg fortælle hvad pakkerne indeholdt.
Den første pakke indeholdt kort, som Cchan selv har tegnet, anden pakke indeholdt 3 små søde ugler og den sidste var en rigtig fin havfru-påklædningsdukke, som hun også selv har tegnet. Tag et kig ind på hendes blog. Hun er en super kreativ pige.




















Vil du også lege med?

Reglerne er ganske simple:



Eneste rigtige krav er, at du har en blog - så hvis du vil deltage, skal du skynde dig, at skrive en kommentar til dette indlæg. Hvis du så er en af de to første vil jeg sende dig en gave.


Du skal så (når du har modtaget min gave) sende en gave retur til mig og oprette et indlæg på din blog, hvor du skriver reglerne og fortsætter legen med at sende gave til de to første, der skriver en kommentar hos dig.


Der er ingen regler for hvor meget du skal bruge på gaverne, det skal bare være noget sjov og hyggeligt.
 
God aften derude.

7 kommentarer:

  1. skynder mig lige ....

    super stort tillykke med Camilla ...vildt flot
    måske man kulle ønske sig lidt nye markører
    kram♥

    SvarSlet
  2. :) kom lige til at smile ....

    manglende fravær....

    måske fravær .... eller manglende tilstedeværelse ej undskyld ....

    om ikke længe håber jeg du kan nyde ferie fest og blogning
    kram igen♥

    SvarSlet
  3. Tak Marianne, du er sød :o)

    Kram ♥

    SvarSlet
  4. Hej Randi.
    Du kan jo ikke være på hele tiden der er jo også et arbejde og familien du skal passe.
    Tillykke med datteren flotte resultat.
    Hav en god weekend knus Lene

    SvarSlet
  5. Tænker lige, kan man mon deltage to steder på en gang... For så vil jeg gerne være med her :) Tillykke med datteren

    SvarSlet
  6. Flet og sjov:
    Selvfølgelig kan man det :o)
    Send du bare din adresse til mig, så finder jeg på en gave til dig :o)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)