søndag den 24. april 2011

Nu med hegn og ny blomst

Så er vi næsten færdige. Der mangler lidt helt nede i enden af haven.
Der skal vi lidt i tænkeboks, for der er der fyldt med rødder over alt.
Det kommer der nok også en løsning på.


På billedet kan man ikke se at træet er trykimprægneret, men det er det altså :o)


Jeg har fået en blomst af min mor nu her til påske. En fin pink én af plastik.

Den har solceller, og når det er lyst, bevæger den bladene op og ned og blomsten svager fra side til side. Jow jow man (læs her jeg) bliver helt glad af at se på den :o)



God aften.

13 kommentarer:

  1. Rigtig flot plankeværk - og kan godt forstå, at du bliver glad for at se på blomsten den er sjov. Måske er du den eneste i husstanden, som kan se charmen?? ;-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Dorit. Ja jeg er den eneste der kan se hvor chamerende den er :o)

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud med det nye hegn :o) Skøn blomst, som så absolut skaber glæde og smil, den er da sjov...

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud, nu har jeg ikke fulgt med om, hvorfor i har sat hegn op men effektivt ser det ud.

    SvarSlet
  5. Yndig blomst og flot hegn.
    Den må da absolut få en plads på terassen, den blomst. Hvis det var min, var den derude. Tænk den kunne holde mig glad hele sommeren.
    Hegnet ser vildt dyrt ud (læs: Vi har selv sat det op,bræt for bræt )

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Sikke flittige I har været.
    Sjov lille blomst.Og så holder den jo længere end en buket.

    SvarSlet
  7. Super flot hegn.

    Blomsten er sød og sikke praktisk at den ikke skal have vand for at "skinne". Sjov ide og skøn.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig godt ud.

    Herlig blomst...skøn idé.
    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  9. Ser godt ud jeres nyt-hegn-projket ♥♥

    SvarSlet
  10. SÅDAN, Randi og co.!
    Skønt at kunne nyde så flot et resultat - og så sød en blomst :)

    SvarSlet
  11. Ja det er bare blevet flot det nye hegn. Er helt stolt over vi nåede så langt i går hehe.. Men det var hyggeligt! :D

    Knus fra Tulle

    SvarSlet
  12. Gratulerer med nytt gjerde! Det så flott ut! :)

    SvarSlet
  13. hej Randi

    super flot hegn - også i IRL :o) - var jo forbi
    i lørdags :) ....
    blomsten er super sød ... har godt set dem et eller andet sted :)
    kram ♥
    glæder mig til mandag :)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)