tirsdag den 19. april 2011

Kan I se røgen..........?

Ja der var lige på et tidspunkt nu til formiddag, hvor jeg nok lignede en gal tyr med "røg" ud af næseborene. Det var da jeg fandt ud, at det hegn, vi havde bestilt og betalt, ikke kunne leveres i dag alligevel. Hvis vi var heldige kunne det blive omkring 1.maj. Ud og få pengene tilbage og så finde en anden løsning. Det er fundet, og det bliver leveret i morgen :o)


Hvad kan man lærer af det.....? Aldrig mere billige discount byggemarkeder (Bauhaus). Løsningen vi fandt i et lokalt byggemarked, er nok en lille smule dyrer men også mere holdbart og pænere. Godt nok giver det lidt mere arbejde til gemalen, yngste og mig sagde den hunden, men jeg tror det er arbejdet værd.


Flere har troet efter sidste indlæg, at vi skulle ligge helt vandrette hele påsken. Det kan jeg berolige med, at det skal vi ikke. Vi skal "KUN" ha' lavet hegnet. Bryggers m.m skal vi have en håndværker til, og det sker først i maj :o)



Et billede af vores game hegn, der skal lade livet


Nå men en uventet fridag er nu heller ikke af vejen. Der er masser af forår lige uden for døren og tilmed flot solskin. Dejligt.



Et billede af foråret rundt om huset


Jeg vil gå udenfor igen og lyde livet og friheden lidt igen :o)


God dag.

6 kommentarer:

  1. Søde rare Randi, så gal kan du jo slet ikke blive :-)
    Men jeg kender det, her er det en murer, der hænger lidt i bremsen, mens vi ventede på han skulle afgive tilbud, smuttede han lige på en afbuds skirejse! Nå, om alt går vel, går vi i gang med køkkenet efter påske.
    Knus Kirsten

    SvarSlet
  2. Held og lykke med hegnet!! Men husk nu at også slappe af i påsken. Det gör vi her på Jylland hos svigermor. Det er skönt :o)

    Glad Påske vennen og have det godt!
    Knus Ulrika

    SvarSlet
  3. jeg bander gerne med dig :) godt i kunne få pengene tilbage og komme videre.... glæder mig til at kigge forbi hegnet på lørdag :)
    måske du sidder derude og nyder lidt ferie og det dejlige nye hegn :)
    kram♥

    SvarSlet
  4. Undrede mig godt nok over røgen ;-) Godt I fandt løsningen. Og man kan egentlig godt slappe af med at lave noget som man ikke plejer og som man glæder sig til at nyde frugterne af.

    Ønsker dig og dine en dejlig påske.

    SvarSlet
  5. Godt at I fandt en anden løsning og kan komme igang med det planlagte.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Du er slet ikke ene om dårlige discountoplevelser...
    Nogle gange er det dyre lærepenge - men godt I kunne få penge retur og en anden aftale!
    Dejlig påske :)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)