søndag den 20. marts 2011

Kald mig bare en nørd........!

Jeg ved ikke om, det kun er mig, der har det sådan.
Men jeg sorterer næsten alle mine kreating.
Alle mine knapper er for eksembel opdelt efter materiale.
Metalknapper i et glas, træ, kokos og læder knapper i et andet glas, perlemorsknapper i et tredje
osv. Jeg er godt nok lidt af et rodehoved, men alligevel...........!
.

.
Nå jeg må videre i teksten. Næste projekt ligger vasket og klar.
Jeg skulle gerne ha' klippet og syet noget af det i dag.
.

.
God søndag.

8 kommentarer:

  1. Spændende, glæder mig til at se hvad der kommer ud af den lille bunke.
    Jeg har også min knapper sorteret endda i farver også, så de fylder enormt :-) Men får sikkert aldrig nok af dem.

    SvarSlet
  2. Slik orden har dessverre ikke jeg i min knappesamling, men det er jo lurt da:)

    SvarSlet
  3. ingen orden i knapperne til mig... jeg har heller ikke ret mange så det går nok :)
    -glæder mig til a se hvad du har kreeret af den skønne bunke du viser...
    kh♥
    ps jeg har ikke glemt maskemarkørerne, men det er manden der står for overføring og han har ikke lige nået det....
    skønne sokker Camilla har fået rigtig sødt mønster...

    SvarSlet
  4. Spændt på at se hvad du får lavet...
    Go' søndag (hmmm den er vist snart slut ;0)

    SvarSlet
  5. hej Randi

    Den kombination af stof og tråd ser godt nok spændende ud.

    Jeg har ikke så mange knapper at de er delt op som hos dig, men kan godt se det flotte i det, samt at det er meget lettere at overskue.

    Håber du har nydt din søndag, det har jeg nemlig.

    kh.Lis

    SvarSlet
  6. Nja...jeg er vist ikke ordensmenneske på nørd-niveau...men lige præcis mine knapper er sorteret!

    SvarSlet
  7. Flot knappeorden! Spændt på at se dit næste projekt..... Venter :-)

    SvarSlet
  8. Hej Randi - Må indrømme det lyder lidt nørdet, men når bare det virker for dig.

    Selv ville jeg ikke for alt i verden undvære at lade fingrene løbe gennem alle de dejlige forskellige farver og teksturer i min store knappekiste. De ligger der, hulter til bulter, og det er vidunderlige meditative øjeblikke jeg tilbringer, med at rode kisten igennem og udtænke nye kombinationer. Sådan er jeg !

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)