tirsdag den 7. december 2010

Gaver og jul

I går gik turen til København, hvor vi skulle se jul i Tivoli. Vi er: mine poder, min mor og mig selv (sagde han hunden). Vi tog toget tidligt på formiddagen. Først gik vi en tur på strøget, hvor vi osede lidt, så fik vi fyldt vores maver på en rigtig hyggelig pub. Så derefter gik turen til Tivoli. Der var utroligt flot. Mandag viste sig at være en god dag. Der var ikke overfyldt med mennesker, og poderne skulle slet ikke stå i kø til alle de ting, der skulle prøves.

Efter en god og hyggelig dag tog vi toget hjem igen lidt kulde om tæerne.
Dagen i dag d. 7.december blev dagen, hvor min pakke i Unikarinas pakkekalender skal afsløres.
Man er altid en anelse spændt på, om indholdet vil falde i god jord, når man slet ikke kender modtageren. Min modtager er Fru Hansens kælder
God dag.


1 kommentar:

  1. Kære Randi,

    Pakken er faldet i god jord. Super smukke ting du har sendt. Flot håndarbejde

    TAK

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)