mandag den 13. december 2010

Endnu et færdigt projekt

Sidste år ved ca samme tid lavede jeg et lignende indlæg. Det er ikke de samme luffer men et nyt par. Ældste havde forlagt dem, hun fik af mig sidste år. Og hvad gør man ikke for ens børn. Hun skulle da ikke fryse fingrende, så hun fik mine. Dette er så det 3. par og forhåbentlig også det sidste i et stykke tid.



De er strikket af Dansk pelsuld. De er simpelthen de bedste handsker, og så er de dejlig varme.
Som det sikkert kan ses på billederne, er de krympet en del efter valkning. Hele 12cm i længden :o)

5 kommentarer:

  1. Uff hvor ser de bare lækre ud!!

    SvarSlet
  2. uh ja de er gode .....har selv et par.... godt nok strikket i alpaca... men også dejlig varme.... og nu også
    håndledsvarmere og hat ( er vist på bloggen i dag ) :)
    det er sjovt at følge processen med krymp :)
    kjh♥

    SvarSlet
  3. Hvor er du god og inspirerende!

    Jeg pakkede mine strikkepinde ud efter 5 år i gemmerne i går, efter at have set dit indlæg med futter.
    Så nu har jeg valket for første gang i dag. Det blev til et par små futter i str. 6 mdr. Så gør det jo ik så meget, hvis det mislykkes. Jeg glæder mig til at prøve dem på niecen til jul, efter de færdige mål skulle de passe perfekt.
    Tak.
    Tina :-)

    SvarSlet
  4. Tak for rosene.
    Basse Bufas: Hvor er jeg glad for, at det har fået dig igang. Det er simpelthen så sjovt at valke. Man kan næsten blive afhængig :o)

    SvarSlet
  5. Ja jeg har da aldrig glædt mig sådan til at tømme vaskemaskinen før :-)
    Jeg er i fuld gang med et par futter til mig selv, nu. Jeg fandt jo alletiders mønster ;-P
    Tina

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)