onsdag den 1. december 2010

Endelig december

Ja så er vi nået årets hyggeligste månede. Tiden er gået stærkt, og der har været en anelse stress på det sidste stykke tid. Så i morges blev jeg "taget med bukserne nede" af min yngste. Ude i køkkenet plejer der den 1. december at stå et kalenderlys klar til morgen-december-hygge, men ikke i morges. Øv da også, så havde jeg glemt at lave kalenderlyset i går. Øv øv og lyset har endda været købt i meget lang tid.

Så nu i aften, hvor søn og mand er taget på stadion for at se fodbold (hundekoldt og så taber OB vel også), har jeg endelig fået lavet lyset.



Så nu kan det endelig blive jul :o)

1 kommentar:

  1. Så fint arrangemang med ljus och gran. Ja, visst går tiden riktigt fort nu. Dags att börja inköpen av julklappar ;o)

    Ha en mysig 2:a advent imorgon vännen.
    Kramar Ulrika

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)