lørdag den 18. december 2010

Endelig bliv det min åbne dag

Jeg var ude af fjerene før, en vis herre fik sko på. Jeg skulle åbne min pakke i Unikarinas pakkekalender.
Nu har der stået en stor konvolut på en stol det meste af ugen og ventet på, at det skulle blive d. 18.

I konvolutten lå der 2 fine pakker. Indholdet har helt sikkert været værd at vente på.
I den ene var der 8 små fine snefnug og i den anden et rigtig flot net. Altsammen er lige noget jeg kan bruge. Tusind tak til Stine, som var min pakke-nisse.. Og mange tak til Karina for det store arbejde, hun har gjort for at få de mange pakker til at gå op i en højere enhed.

4 kommentarer:

  1. Det er fine gaver, du har fået.
    Jeg har først tur på mandag. Min pakke står i køkkenet og VENTER og VENTER.

    SvarSlet
  2. Ja det er jo næsten ikke til at holde ud. Al den venten. Jeg er ikke bedre end børnene. Jeg elsker pakker :o)

    SvarSlet
  3. Velbekomme - jeg er glad for at høre du kunne bruge det. Det har været utrolig hyggeligt at forberede pakkerne, men også lidt nervepirrende, for det skulle jo gerne være en god overraskelse :-)
    Julehilsner fra Stine

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)