søndag den 21. november 2010

Harry Potter weekend

Fredag og lørdag har stået på Harry Potter. Min yngste og jeg holder meget af Potter universet, så selvfølgelig skulle vi ind og se 1. del af den sidste film.

Selv om vi begge har læst alle bøgerne, blev vi fredag nød til at se 6. film i rækken (Halvblods prinsen). Bare for at komme ind i universet igen.




Den sidste film var en rigtig god film. Rørende , sjov og spændende. Hele 3 ting i 1 :o)
Vi glæder os allerede til del 2 kommer i biografen til juli næste år.
Godt nok er jeg +40 Potter fan, men er sikkert ikke den eneste..............?

1 kommentar:

  1. Hej Randi!
    Du er ikke den eneste fan af Harry Potter, jeg har også set filmene undtagen den nyeste :-)

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)