tirsdag den 19. oktober 2010

Babuska og pelargonier

Jeg er her endnu. undskyld, at jeg ikke har været særlig nærværende her på det sidste. Det er ikke blevet til indlæg her på min blog og heller ikke til mange kommentar på andres blogge. Jeg skal prøve at trække mig selv op i nakken :o).
På arbejde står den kun på jul, jul og atter jul. Så er det svært ikke tænke jul, når man igen lander på matriklen efter en lang arbejdsdag. Det jul der roterer oppe i fidusbeholderen kommer på bloggen senere, når vi nærmer os jul lidt mere.

Jeg har dog lavet lidt andet siden sidst.

Jeg har lavet nogle babuskaer i dag. Det er nok ikke de sidste der kommer igennem maskinen. Jeg kan nemt se den lille af dem på min troldegren.
De gamle ting på billedet virker fint endnu og er i brug ind imellem. De to hakkere er fra min farmor og den gamle kaffemølle er fra min mormor.
Jeg har også taget mine pelargonier ind fra terrassen igen. De lange skud er blevet klippet af, og de bedste af skudene er blevet sat i vand i vindueskarmen. En af mine ynglingsblomster er nemlig pelargonie og helst Dronning Ingrid. Så jeg håber at der igen kommer små fine planter ud af dem. Det plejer der ihvertfald at gøre, så mon ikke det sker igen.


God tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Hej Randi

    Du har været savnet.. Jeg må sige at du til gengæld kommer tilbage med fuld skrue. De er jo skønne.. Har aldrig helt gennemskuet de ansigter.. De er flotte og jeg forstår godt hvis det er svært at tænke kreativt når man kommer hjem efter en kreativ arbejdsdag.

    Velkommen tilbage, og stress ikke over det.. for du skylder jo ikke os noget, vi syntes det er hyggeligt når du er her og er mega savnet når du ikke er, men det skal da også være sjovt og det kræver jo overskud..

    Lone

    SvarSlet
  2. hej Randi

    superfine babuskaer :D - der godt kunne være på min ønskeliste :)

    og velkommen tilbage - kan godt tilslutte mig
    Lones kommentar
    kh

    SvarSlet
  3. Søde babuskaer... og super lækker kaffemølle for den sags skyld ;0)

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde dine babuskaer...

    SvarSlet
  5. Jeg slutter mig til de andre. De er rigtigt soede de babuskaer.

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)