lørdag den 24. juli 2010

Ansigtsløftning og lego

Så er ferien endelig startet. Den er startet med lego-bygning.
Min yngste har invisteret i en kæmpe kasse med Taj mahal. Langt over 5000 klodser. Man bliver vel aldrig for gammel til Lego?

Jeg hjalp kun i går aftes. I dag har han arbejdet på egen hånd. I næsten hele 8 timer uden pauser.
Jeg har brugt dagen på at holde ferie og så lige en ansigtsløftning til bloggen. Jeg har længe synes, at det var på tide, at der skulle ske noget. Håber, at I der ude synes om det !!!

6 kommentarer:

  1. Jeg synes bestemt om din blog!! Fine små prikker + lilla er min yndlingsfarve :-)
    Tabte lige pusten da jeg så Taj mahal!! Sikke en tålmodighed!! Sejt!!!

    SvarSlet
  2. sikke en tålmodighed, til det store lego Taj mahal ;) Flot ser det ud.

    Her er da blevet rigtigt fint.

    Yt.

    SvarSlet
  3. ELSKER også lilla - og helt vildt flotte billeder foroven... hmmmm, hvordan gør du det? ;-))

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal i have. Rosene er sendt videre :o).
    Kirsten: Billedet er lavet i Photoscape. Hvis du ikke har det, kan det downloades gratis her: http://photoscape.en.softonic.com/
    I programmets forside er der en "knap" der hedder kombinere billeder. Her er hele mollevitten lavet :o)

    God søndag.
    Kh Randi

    SvarSlet
  5. Jeg synes også det er fint med de lilla prikker...hav en rigtig god ferie!

    SvarSlet
  6. Har selv photoscape, men var bare ikke lige klar over, at man også kunne det derinde ;-) der er mange finesser i programmet, som jeg vist slet ikke ved ret meget om ;-)) men synes ikke jeg kan få - efter jeg har prøvet lidt frem og tilbage - min header til at blive bare i nærheden af din og andres herinde ;-)) der skal vist øves noget mere...

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)