fredag den 14. maj 2010

Om ikke andet, så er der forår i haven!

Jeg synes ikke rigtigt, at det er forår.
Det er små koldt og gråvejr. Solen glimre med sit fravær.

Men da jeg var i haven og slå vores græsplæner, opdagede jeg at der er forår i haven.
Mange fine blomster. Nogle på vej til at afblomstre og andre er helt nye og spæde.
Jeg har taget nogle billeder, som jeg har lavet en billede-collage af.



Det er ikke fordi, min have er til at tage billeder af, men i små nærbilleder går det.
God aften og weekend der ude.

3 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor har du mange fine blomster. der er slet ikke så meget, der blomstrer her. God weekend, glæder mig til mandag.

    SvarSlet
  2. Det troede jeg heller ikke jeg havde, men da jeg kom ud med lup øjne, var de over det hele. Tro nu ikke at det er et blomsterhav, du kommer til på mandag :o).
    Jeg glæder mig også til på mandag. God weekend til dig også.

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er der mange smukke blomster og dejlige farver!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)