søndag den 21. februar 2010

Projekt: Æsker........!

Endelig fik jeg brugt lidt af det "papir", som jeg for et stykke tid siden købte for mit gavekort. "Papiret" er så fint, så det skal ikke bruges til hvad som helst.

I "Hendes Verden" i uge 6 var der så lige nogle æsker (s.97), der slap igennem nåleøjet. Jeg er meget tilfreds med resultatet. Hvad de skal bruges til, ved jeg ikke endnu, men jeg hører til dem, der har alt muligt i små kasser og æsker, så de skal nok blive brugt.
Der er kun brugt lim til låget. Selve æsken er et foldet stykke. Det ligner stor blomst, der bliver ridset falser i. Enkelt og smart.

2 kommentarer:

  1. Ejj , hvor er de søde dine æsker , de er da bare et must have :-)

    SvarSlet
  2. Ja, de er flotte dine æsker. Jeg hører også til dem der holder styr på tingene ved at sortere i æsker og kan nyde syner af flotte æsker på rad og række.

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)