søndag den 24. januar 2010

Lysegrøn søndag

Dagen startede med at fabrikerer blomster, der skal bruges til varmebrikker under krus. Jeg har givet dem videre til Camilla, som vil lave dem til hendes ny hjemmeside. Så inden længe vil man sikkert, kunne finde dem på der. Måske også i andre farver.



Senere på dagen var jeg så heldig at få et billede, som Camilla har malet til mig. Det er så fint, så det synes jeg også, jeg vise det frem her. Det er i familie med, de andre hun lige har malet. Hvis du vil se dem så Klik her



Ikke nok med, at jeg har været heldig i dag, så har jeg også vundet et supergavekort til gavekort.dk på 500,-.
Jeg havde deltaget i en undersøgelse om mobiltelefoner (Det kan konen her altså slet ikke huske).
Men det korte og lange, så vandt jeg. Jeg fik kortet i går, og det er nu lavet om til et gavekort til Panduro. Hvad jeg får slæbt med mig hjem, kommer i et senere indlæg :o)

7 kommentarer:

  1. Du er så heldig mor :) Jeg vil også vinde et gavekort til Panduro! Så skulle der godt nok lige shoppes maling hehe. For jeg er ved at mangle og har ikke flere læreder...

    SvarSlet
  2. I har vist noget med ugler I to. Hvor er det bare et dejligt billede, hun er ikke helt uden evner, gad vidst hvor hun har det fra ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt billede :)
    Jeg troede du var træt af at sy de blomster? Men de er rigtig søde under kruset dér.

    Klem fra Mette

    SvarSlet
  4. Kirsten: Ja det har vi vidst nok ;o)
    Mette: Jo det er jeg også. Men hvad gør man ikke for at hjælpe sine poder?

    SvarSlet
  5. Flotte brikker og flott bilde du har fått! :)

    SvarSlet
  6. ej nogle fine blomster, og sikke et fint billed, er lige faldet over din fine blog, jeg vil straks snuse mere rundt.

    -Sara

    SvarSlet
  7. Super dejligt billede i smukke farver!
    Og hvor heldig kan man være, ovenikøbet at vinde også....! Fedt for dig!
    Inger Lise

    SvarSlet

Jeg vil blive rigtig glad for en lille kommentar i ny og næ:0)